Bannery

    banner 945x150 odmena za vernost b

    banner 945x150 odmena za vernost c

xxxxxxxxx


Pravidla Věrnostního programu

Pravidla Věrnostního programu

Ve společnosti REDA a.s. si vážíme každého zákazníka, proto bychom právě Vám rádi poděkovali za spolupráci. Proto Vám dáme body za každou zakázku vyšší 5.000 Kč bez DPH (viz Podmínky pro získání bodů ve Věrnostním programu). 

Díky Vám je naše společnost největším prodejcem reklamních a dárkových předmětů v České republice. Proto jsme pro Vás vytvořili Věrnostní program, ve kterém si za nasbírané body můžete vybrat hodnotné odměny.

 

Komu je Věrnostní program určen

Věrnostní program je určen pro Koncové klienty bez rámcových kupních smluv společnosti REDA a.s.

 

Registrace

Do Věrnostního programu se mohou zaregistrovat všichni Koncoví klienti bez rámcových kupních smluv společnosti REDA a.s. 

Získané body musí Klienti uplatnit ve Věrnostním programu, a to nejpozději do 30. 12. 2019 včetně.

Koncoví klienti, kteří již byli do Věrnostního programu zaregistrováni v minulosti, jej mohou i nadále využívat (tzn. registrace je stále platná).  

Za jednu společnost může čerpat odměny pouze jedna kontaktní osoba.

Do Věrnostního programu se mohou přihlásit:

- Klienti, kteří jsou zaregistrovaní na e-shopu (eshop.reda.cz), prostřednictvím svých standardních přihlašovacích údajů. 

- Klienti, kteří nejsou zaregistrovaní na e-shopu, vyplní registrační formulář nebo kontaktují svého obchodního zástupce.

 

Podmínky pro získání bodů ve Věrnostním programu

1. uzavření zakázky v minimální hodnotě 5.000 Kč bez DPH

2. všechny faktury za uzavřenou zakázku musí být uhrazeny ve splatnosti 

3. na zakázku nesmí být poskytnuta nadstandardní sleva (více informací u obchodníků)

4. za každých 100 Kč připsaných na účet společnosti REDA a.s. obdrží Klient 1 bod do Věrnostního programu

 

Čerpání bodů ve Věrnostním programu

Klienti mohou nasbírané body využít na odměny ve Věrnostním programu. Body není možné použít ke standardnímu nákupu zboží či služeb.

Body se budou Klientům sčítat a mohou být uplatněny na libovolné odměny v nižší nebo rovné bodové hodnotě jako je součet nasbíraných bodů, tzn. Klienti si nemohou vybrat odměnu v hodnotě, která je vyšší než součet nasbíraných bodů.

Nasbírané body mohou být uplatněny nejpozději do 30. 12. 2019 včetně. Dne 31. 12. 2019 bude platnost nevyčerpaných bodů zrušena bez náhrady za nevyčerpané body, tzn. po tomto datu bude stav bodového účtu nula. Nebude-li stanoveno jinak, Klientům se budou ode dne 1. 1. 2020 načítat nové body za zakázky a k nim uhrazené faktury. 

Odměny je možné čerpat POUZE online – po přihlášení do Věrnostního programu na adrese vp.reda.cz, výběrem požadované odměny a odesláním objednávky, a to v termínu nejpozději do 30. 12. 2019 včetně.

 

Doručení odměny

Vybrané odměny doručíme na adresu, kterou si Klienti zvolí. Dodací lhůta je maximálně 30 dnů od zpracování objednávky. Termín dodání se prodlužuje o dobu, po kterou trvá překážka způsobená vyšší mocí. Vznik a skončení překážky bude Klientům bez prodlení sdělen. 

Při dokončení objednávky si Klienti určí způsob doručení výběr z následujících možností: 

  • kurýrní služba (GEIS),
  • osobní vyzvednutí na centrále v Brně nebo na některé z našich třech pobočkách (Praha, Zlín a Plzeň).

Klienti při odeslání objednávky zkontrolují dodací adresu, kterou je možné dle potřeby změnit.

Všechny odměny jsou doručovány zdarma.

Druhy dopravy mohou být omezeny dle vybrané odměny.

Reklamace

Při reklamaci zboží je potřeba vyplnit reklamační formulář a zboží zaslat na vlastní náklady na adresu: REDA a.s., Hviezdoslavova 55d, 627 00 Brno, balík je nutné označit poznámkou VĚRNOSTNÍ PROGRAM REKLAMACE. Reklamační formulář je nutné zaslat spolu s reklamovaným zbožím.

Odměny čerpané ve Věrnostním programu není možné vrátit. Odměny čerpané ve Věrnostním programu lze v případě vady pouze vyměnit nebo opravit.

Nebude-li specifikováno jinak, podléhá reklamační řízení VODP  a REKLAMAČNÍMU ŘÁDU společnosti REDA a.s. a záruční lhůta je tedy 6 měsíců od data dodání odměny. 

Společnost REDA a.s. zodpovídá za zaslání odměny na adresu požadovanou Klienty. Pokud Klienti odměnu neobdrží, zkontrolují si zadanou dodací adresu na objednávce, v případě problému nás kontaktují na e-mailovou adrese vernostni.program@reda.cz.

 

Dotazy týkající se reklamací odměn mohou Klienti směřovat na e-mailovou adresu vernostni.program@reda.cz. Na dotazy zaslané na jiné e-mailové adresy kromě vernostni.program@reda.cz nebude brán zřetel.

Reklamační formulář bude dostupný na adrese vp.reda.cz.

Právo výběru odměn, na které bude možno po dobu platnosti Věrnostního programu uplatnit body, náleží výlučně společnosti REDA a.s., která může odměny kdykoliv aktualizovat (odměny budou sezónně obměňovány).   

Společnost REDA a.s. si vyhrazuje právo při nedostupnosti vybrané odměny nabídnout Klientům adekvátní náhradu.

Klienti zaregistrovaní do Věrnostního programu se zavazují dodržovat pravidla Věrnostního programu.

Společnost REDA a.s. si vyhrazuje právo v případě nutnosti změnit pravidla Věrnostního programu nebo Věrnostní program s okamžitou platností ukončit.

 

Systém právě provádí akci na pozadí, vyčkejte prosím dokud akce neskončí.